Talvimestaruuskilpailu

Aika: 7.3.2020
Paikka: Oulu, Seinäjoki, Tampere, Turku, ym.

Talvimestaruuskilpailu 2020 järjestetään 7.3. ainakin Oulussa, Seinäjoella, Tampereella ja Turussa. Tapahtuma käydään henkilökohtaisena kirjallisena kilpailuna ja siihen kuuluu 120 kysymystä, jotka ovat Pekka Valtosen laatimia.

Oulussa kilpailupaikka on Oulunsalon kirjastossa ja kilpailu alkaa klo 11.00. Ilmoittautua voi Facebook-ryhmässä Oulun visailukanava tai sähköpostitse Antti Topparille osoitteeseen antti.toppari(at)gmail.com.

Turussa kilpailupaikka on Turun konepäällystöyhdistyksen kerhohuoneisto (Puutarhakatu 7 a) ja kilpailu alkaa klo 13.00. Ilmoittautuminen viimeistään maanantaina 2.3. yhdistyksen sähköpostiin turuntietokilpailuyhdistys(at)gmail.com. Osanotto on Turun tietokilpailuyhdistyksen jäsenille maksuton mutta muilta peritään 5 euroa tilavuokran kattamiseksi.

Tampereella aloitettaneen myös klo 13.00. Ilmoittautumiset Pekka Valtoselle sähköpostiin ptvaltonen(at)gmail.com. Pekalta saa tiedon tarkemmasta kilpailupaikasta ja -ajasta.

Seinäjoella ilmoittautumiset Matti Kaumalle sähköpostiin matti.kauma(at)gmail.com. Matilta saa tiedon tarkemmasta kilpailuajasta ja -paikasta.